Mijn lieve volgers

maandag 9 oktober 2017

Kerst: een serie


Het is niet alleen een slecht jaar voor mijn blog, maar ook voor mijn kaarten. Ik heb tot nu toe nog maar 10 kerstkaarten. Daarvan zijn er 2 die ik nog over had van vorig jaar en 6 heb ik als serie gemaakt.
Nou zat het dit jaar ook niet echt mee wat betreft blessures en de tijd die ik er voor had. Naast de extra uren die ik tegenwoordig werk ben ik momenteel ook bezig voor mijn rijbewijs en heb ik flink zitten leren voor mijn theorie examen. Gelukkig wierp dat zijn vruchten en ben ik daar in 1 keer voor geslaagd. Maar al dat leren sneed wel in mijn kaarten maken tijd.
Gelukkig is het voor een goed doel, want als ik mijn rijbewijs heb dan zijn de hobbywinkels niet meer zo ver weg voor me hahaha.


Mijn hobbykamer is ingeruild voor een stelling bij de eettafel. We willen de kleine kamer opknappen en daarvoor moest ik er eerst uit met al mijn spullen. Het verbaasde mij eigenlijk dat bijna alles in 1 stelling past. Ik had het zo verspreid door die kamer staan dat ik echt dacht dat dat nooit zou passen.




Hier zijn ze dan, de eerste serie kerstkaarten van dit jaar. Ik gok dat dit ook niet de laatste serie zal zijn die ik maak. Voorheen vond ik dat nooit leuk om te doen, maar eigenlijk vind ik het nu wel leuk. Het is een hele leuke uitdaging om er een serie van te maken en er toch voor te zorgen dat de kaart er leuk uit ziet.
Dit is een kaartmodel die ik een paar jaar terug ook gebruikt heb voor een kerstkaart en die heb ik nog steeds op mijn prikbord hangen zo leuk vond ik hem. Ik heb hem alleen een beetje aangepast zodat hij netjes blijft in een envelop.

Hopelijk gaat het beter met jou kerstkaart voorraad.



3 opmerkingen:

  1. Wat een serie super mooie kerstkaarten heb je zo gemaakt, Jacquelien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een serie hele leuke kerstkaartjes heb je gemaakt Jaquelien...
    gefeliciteerd met je theorieexamen voor je rijbewijs...het begin is er
    en een mooie stelling heb je met je hobbyspulletjes heel overzichtelijk en lekker bij de hand nu...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met het slagen voor je theorie examen! Op naar heb praktijkexamen. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt, zo verzorgd allemaal. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...