Mijn lieve volgers

zondag 13 augustus 2017

Verjaardag: vogeltje

Dit is een gepland bericht, want op dit moment zit ik in het vliegtuig. Mijn vriend en ik gaan even lekker uitrusten in Griekenland. 

Maar ik kon niet weg gaan zonder toch even een kaart te plaatsen, het is hier al lang genoeg stil geweest hahaha. 

Ik dacht eerst niet dat ik deze leuk zou vinden, want ik liep zo te stoeien in het begin hoe ik hem moest maken. Maar toen hij af was vond ik hem toch leuk. Deze kaart is van het Stitch and Do pakket nummer 29.


Tot over een week :D


2 opmerkingen:

  1. Erg leuke kaart, Jacquelien.
    En een fijne vakantie gewenst. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig! geniet van jullie vakantie! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...