Mijn lieve volgers

maandag 21 augustus 2017

Verjaardag: card in a box

Ook dit is nog een gepland bericht, want ik gok dat ik nog in mijn bed lig na een lange vlucht terug naar huis. De vakantiefoto's komen er snel aan.

Het model vind ik niet moeilijk om te maken, maar de aankleding. Daar loop ik steeds tegenaan. Je hebt opeens zoveel kanten die je moet versieren, want je ziet ze allemaal. En dan moet het ook nog dicht kunnen zonder dat dingen bekneld raken. Tegenwoordig doe ik meerdere dagen over 1 project zodat ik alles goed kan overdenken en het stukje tijdgebrek speelt ook mee. Maar het resultaat van deze Card in a box mag er zijn vind ik.



2 opmerkingen:

  1. Wauw! Hij is prachtig! Lekker bijkomen van de reis en nagenieten van de vakantie! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow....super mooi gedaan, Jacquelien!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...