Mijn lieve volgers

zondag 6 augustus 2017

Kerst: het gaat weer snel

Zo lijkt het nog eeuwen te duren en zo zit je alweer in Augustus. Pepernoten liggen bij sommige winkels alweer in de schappen en kerst staat al om het hoekje te gluren. Nou vind ik persoonlijk dat die pepernoten er wel heel snel liggen, geef mij eerst maar de Halloween candy.  Ja ik weet dat ik in het verkeerde land ben geboren hahaha. Gelukkig bestaat er tegenwoordig zo iets als internet.

Er was weer een leuk model bij de Facebook groep waar ik in zit en die vond ik heel geschikt voor een kerstkaart. En hoe leuk zijn de nieuwe kerst knipvellen van Yvonne Creations? Elk jaar weer moet en zal ik ze hebben en gebruiken.





1 opmerking:

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...