Mijn lieve volgers

maandag 8 mei 2017

Wat vloog de tijd

Ik schrik haast als ik zie hoe lang het geleden is dat ik mijn laatste bericht plaatste. Door lichamelijke problemen en verandering van werkplek is het er bij in geschoten. Gelukkig begint alles weer een beetje normaal te worden en ik heb voorlopig ook weer genoeg om je te laten zien.

Laat ik maar beginnen met het project waar ik het over had. Met Valentijsdag had 1 van mijn vriendinnen kaartjes opgestuurd en dat vond ik zo leuk dat ik iets terug wou doen. Dus ik dacht ik zal eens voor de gein op zoeken of er zoiets bestaat als Vriendinnendag. Laat dat dus ook echt bestaan. Het was alleen wel krap aan en ik wou vier kaarten maken. Dus ik rap aan de slag en dit is het resultaat.





Wat duurt het dan lang om te wachten tot het eerste bericht binnen komt dat de kaart gevonden is hahaha.


5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaarten. Leuke verrassing voor je vriendinnen. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke kaarten heb je voor je vriendinnen gemaakt, Angelique. Wat zullen ze daar blij verrast mee zijn geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een prachtige serie kaarten Jackie, daar zullen je dinnetjes blij mee zijn.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie en lieve serie voor je vriendinen,Jackie.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...