Mijn lieve volgers

zondag 12 februari 2017

Verjaardagskaart: Stoeien met een nieuwe mal

Als een vriendin een nieuwe mal heeft dan draait ze meestal ook meteen wat uit voor mij. Deze keer was het een kaarten mal en daar heb ik even mee lopen stoeien.Ik heb er uiteindelijk een verjaardagskaart van gemaakt voor mijn schoonvader. Doordat de bovenkant al aardig vol was wou ik de onderkant rustig houden. 


Morgen na maaaaanden weer een hobbydag met mijn tante, hopelijk gaat het lukken met mijn rug. Het gaat wel weer wat beter, zo lang ik goed op mijn houding let en er niet te lang spanning op hou. En anders word het gewoon een gezellige klets
dag voor mij hahaha.


4 opmerkingen:

  1. Mooie mal is dat en wat een leuke kaart heb je ermee gemaakt, Jacquelien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje heb je voor je schoonvader gemaakt Jacqueline...heel leuk zo een easelmodelletje..en ook heel mooi aangekleed met leuke accentjes..
    en een gezellige knutseldag vandaag!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...