Mijn lieve volgers

zaterdag 18 februari 2017

Halloween: Spooky tafereel

Even een blog mededeling: Ik ga niet meer neer zetten wat ik gebruikt heb bij de berichten. Alle spullen die ik gebruik voor mijn kaarten staan al of komen nog bij de pagina's te staan. Dus als je van iets wil weten wat het is hoef je alleen maar daar te kijken. 

Ja ik weet het, een beetje laat. Deze was me totaal ontschoten. Maar ik vind hem te leuk om er mee te wachten tot het weer Oktober is, dus ik laat hem alsnog zien.Toen ik dit papier zag wist ik dat ik er een kijk doos mee wou maken. De inhoud word er lekker spooky door terwijl de buitenkant helder blijft. Hij was alleen wel lastig op de foto te zetten. Ik heb op de achterkant een heksje van Yvonne Creation verwerkt en een zwarte boom waar ik de blaadjes van bewerkt heb met stickles.  



Het gaat op dit moment wel redelijk met mijn rug. Dinsdag middag na het werk helaas onderuit gegaan door het ijs waar we door geplaagd werden. Ik had net de laatste post bezorgd en zou op mijn fiets stappen, maar mijn fiets was het daar niet mee eens. Mijn voorwiel gleed weg op een klomp ijs wat ik niet had gezien. Plat op mijn rug terecht gekomen en dat voelde even niet lekker aan. Gelukkig gaat het alweer beter en heb ik er niet zo heel veel last meer van. Dus ik ga dit weekend proberen weer lekker te hobbyen.

Fijn weekend.


2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk spookachtig tafereeltje op je kaart, Jacquelien.
    En beterschap met je rug!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi dit spookykaartje Jacqueline...maakt niet uit dat het of te laat of te vroeg is....het is gewoon een schatje

    en beterschap met je rug...Ja het kan je zomaar overkomen dat je er zomaar onderuit gaat...Ook mij is dat overkomen met de gladheid ...net na nieuwjaar gleed mijn voorwiel ook weg door de gladheid en ook ik ging er lelijk onderuit....alleen een blauw bovenbeen en een zere elleboog...maar ik voel het nog alle twee...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...