Mijn lieve volgers

vrijdag 6 januari 2017

Verjaardagskaart: Bunnelby

Het ziet er naar uit dat ik weer een tijdje thuis mag zitten. Gister pakte ik een tas op op mijn werk en er gaat me toch een pijnscheut door mijn bovenrug. Sinds dien zowat geen kracht in mijn rechter arm en met mijn rug tegen de bank aan zitten is ook niet echt fijn. Wanneer houd het nou op?

Gelukkig heb ik nog wat kaarten die ik je nog niet heb laten zien, want de nieuwe kaart moet ik heel langzaam en in etappes maken.

Mijn zusje die 20 jaar jonger is dan mij was even helemaal weg van Pokemon. Yes dacht ik, eindelijk hebben we iets wat we beide leuk vinden. Ik ben namelijk aardig fan van Pokemon, dus ik was super blij. We zijn zelfs een hele dag Pokemons wezen vangen met Pokemon Go. Dus ik wou voor haar verjaardag een kaart maken met haar favoriete Pokemon. Dat is Bunnelby. Ja van alle 700 plus Pokemon kiest zij een Pokemon die er niet echt uit ziet als een Pokemon, maar gewoon als een konijn. Maar goed, ik wou ook van die kaarten kopen voor haar want daar bleef ze maar naar vragen of ik die had. Krijg ik een paar weken voor haar verjaardag een bericht van haar dat Pokemon niet meer in is en dat ze geen Pokemon spullen voor haar verjaardag wou. Waaaaattttt??? Pokemon niet meer in? Daar ging mijn droom. Dus ik vroeg haar of ze evengoed Bunnelby op een kaart wou en dat kon gelukkig nog wel. Ik heb mijn best gedaan om het er zo natuurlijk mogelijk uit te laten zien, want ja het moest wel een stoere kaart zijn en niet te zoet. Volgens mij viel hij wel in de smaak.



GEBRUIKT MATERIAAL:


2 opmerkingen:

  1. Gelukkig maar dat het kaartje nog wel werd goedgekeurd. Vind 'm ook erg leuk geworden, Jacquelien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En dan heb je een probleem Jacqueline ..als pokemon uit de gratie is...maar toch heb je een een heel mooi kaartje voor haar gemaakt...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...