Mijn lieve volgers

dinsdag 17 januari 2017

Kerstkaart: De speciale kerstkaart van 2016

Elk jaar maak ik voor een paar mensen een extra speciale kerstkaart en dit jaar heb ik een hele witte gemaakt. Niet makkelijk om te fotograferen, maar hopelijk is het toch nog een beetje te zien. Ik heb de Marianne Design Box card gebruikt om een soort winters tafereel te maken. Op de achtergrond kan je net aan een huis zien, in het gras zie je een kerstboom en een sneeuwpop en aan de voorkant heeft de kerstman zijn arreslee even geparkeerd. Verder is de kaart wat aangekleed met Stickles Star Dust zodat sommige dingen wat meer er uit springen.
En weet je wat nou het grappigst is? Ik was totaal vergeten een foto te maken. Alle kerstkaarten zaten al in hun envelop toen ik er achter kwam, dus heb er maar weer 1 opengemaakt. 



Het gaat gelukkig al iets beter met mijn bovenrug. Ik probeer zo min mogelijk intensieve dingen te doen zodat mijn spieren geen spanning te voortduren krijgen en sinds twee dagen word ik 's morgens niet meer wakker van de pijn. Er is dus toch nog hoop voor me hahaha.


3 opmerkingen:

  1. Prachtig deze kaart! Een plaatje! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi dit kerstkaartje Jacqueline...prachtig modelletje en zeker in die witte kleur komt die heel chique over...

    creatieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw...wat een mooie kaart, Jacquelien. Schitterend tafereeltje heb je zo gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...