Mijn lieve volgers

maandag 5 december 2016

Verjaardagskaart: Zwart en Wit

Schrik me net een hoedje. Was even vergeten dat het de eerste maandag van de maand is en dat er dan een alert bericht op mijn telefoon komt om 12:00. Maar ik heb een nieuwe telefoon en blijkbaar is het geluid daarvan een stuk harder en ik had eerst niet door waar het vandaan kwam. Hartverzakking dus.

Mannenkaarten is nog steeds na al die jaren een onderwerp wat ik moeilijk vind. Ik heb voor twee mannen die dicht op elkaar jarig waren een setje gemaakt met de pierrot plaatjes van Yvonne Creations. 





Ik wil ook nog even mijn kerstdorpje delen met je. 




Hopelijk ben je al aardig bij met je kerstkaarten, want het komt nu toch wel heel snel dichtbij. Hier zijn ze allemaal al geschreven en klaar om verzonden te worden.



2 opmerkingen:

  1. Haha...ik schrok straks ook al van een vreemd gepiep uit m'n tas. Had nog de nodige moeite om het alert weer van m'n scherm te krijgen :o( Maar het is gelukt o:)
    Je kaarten zijn super, wat een leuke serie is dit.
    En wat een mooi kerstdorpje. Ziet er erg gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaarten! En wat een gezelligheid in huis! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...