Mijn lieve volgers

zaterdag 31 december 2016

Verjaardagskaart: Pompoen

Daar is hij dan en heel veel mensen hebben het eindelijk gevoel, de laatste dag van 2016. Ik moet toegeven dat ik ook wel een beetje dat eindelijk gevoel heb. Het was geen makkelijk jaar met veel downs en eigenlijk weinig ups. Het ergste vond ik eigenlijk dat ik de laatste maand van dit jaar niet eens meer mijn hobby uit kon voeren door mijn rug. Gelukkig ziet dat er weer wat beter uit en ben ik alweer begonnen met de eerste verjaardagskaart voor 2017. Dus eigenlijk wil ik gewoon voorstellen aan de mensen die net als mij niet graag terug kijken op 2016 om maar alvast naar 2017 uit te kijken. 
Vandaag heb ik een kaart voor je met een grote geborduurde pompoen. Toen ik dit patroon tegen kwam wist ik gewoon dat ik die moest maken. De vogeltjes van Yvonne Creations staan er ook nog eens super leuk bij. Dit was zeker weer een kaart waar ik moeilijk afscheid van kon nemen, maar ik wist dat hij in goeie handen zou komen. Binnenkort maar weer een keer maken, maar nu voor mezelf.


Ja ik ga mijn huis klaar maken voor een leuk feestje en mezelf toonbaar maken. Een hele fijne dag gewenst en een knallend begin van een super nieuw jaar.


2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart om het jaar mee af te sluiten, Jacquelien.
    Fijne jaarwisseling gewenst en alle goeds voor het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi felicitatiekaartje Jacqueline...
    leuk die geborduurde pompoen erop..

    Ik wens je een hele fijne jaarwisseling
    en een goed, gezond.en zeker een creatief 2017 toe...

    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...