Mijn lieve volgers

zondag 18 december 2016

Kerstkaart: Laatste week voor kerst

Ongelofelijk hoe snel het gegaan is. Nog maar een week tot de kerst daar is. Gelukkig had ik mijn kerstkaarten op tijd klaar, want ik loop ondertussen al een week met rugklachten. De spieren in mijn bovenrug staan te strak en die hebben er voor gezorgd dat mijn ruggengraat op elkaar gedrukt word. Helaas is er daarbij een zenuw vast komen te zitten en verging ik van de pijn. Gelukkig is de beknelling inmiddels opgelost en kan ik nu weer zonder constante pijn zitten en liggen, maar mijn spieren zijn nog niet klaar met me. Ik kan nog niet al te veel zonder dat het zeer gaat doen. Dus ik breng mijn dag door met braaf zitten en tv kijken.
Ik was ook nog eens vergeten om mijn laatst gemaakte kerstkaart op de foto te nemen. Lekker slim weer. Gelukkig moest ik nog wat aanpassen aan de kaart, dus kon ik hem alsnog op de foto nemen.
Voor vandaag heb ik een eerder gemaakt setje kerstkaarten. Ik had deze plaatjes al klaar liggen en heb dit ermee bedacht.



Ik ga weer braaf niks doen, want zelfs typen doet al zeer. Fijn weekend, hopelijk lukt het met de kerst voorbereidingen.


2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kerstkaarten heb je gemaakt, Jacquelien.
    En beterschap, hopelijk ben je snel weer de oude!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi dit winterse kaartje jacqueline...mt een hele mooi sterstans erop...ook de muts en wantjes zijn een heel leuk detail...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...