Mijn lieve volgers

maandag 10 oktober 2016

Vrolijk roze

En hier is de laatste verjaardagskaart voor nu. Hier had ik het meeste van, dus ik ben blij dat ik weer bij ben.
Het grappige is dat er nu geen linken naar mijn blog verschijnen op Facebook. Ik zou haast denken dat ze tegen gehouden worden omdat het opeens zo veel achter elkaar zijn. Ach, wie weet komen ze er vanzelf wel op.

De laatste verjaardagskaart is een schattige roze. Ik zag dit borduurpatroon een hele tijd terug bij iemand anders op de blog en ik kwam er maar niet achter waar het patroon van was tot ik het laatst zelf tegen kwam. Die moest ik dus meteen maken.




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...