Mijn lieve volgers

maandag 10 oktober 2016

Vlinders

Ik merk dat ik niet slim geweest ben. Ik moet eerlijk bekennen dat de berichten van de afgelopen maanden van de zomer al ingepland waren. Nu kom ik er achter dat Picasso blijkbaar niet meer actief is. Nou moet ik bekend worden met een ander opslag programma. Ik had de foto's van mijn gebruikte materiaal altijd netjes gesorteerd staan, maar ik had de nieuwe spullen nog niet gesorteerd. Wou ik dat net doen en dan lukt dat niet meer. Gelukkig kwam ik al gauw achter een nieuwe manier. Anders werd het steeds heel lastig om dat te gaan zoeken tussen alle foto's.

Ondertussen heb ik ook een vervelende haarbal op mijn bureau die het niet door heeft dat ze niet welkom is als ik haar er al 10 keer afgegooid heb. Verwend nest is het ook.

Goed, volgende kaart. Ik heb hier een mooie vlinderkaart van gemaakt met wat borduursel erbij.




GEBRUIKT MATERIAAL:


Hotfix steentjes



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...