Mijn lieve volgers

dinsdag 25 oktober 2016

Verjaardagskaart: Spinnenweb kan overal op

Ik moet nog zo veel kaarten en ik kan me er gewoon niet toe zetten. Elke keer als ik denk dat ik nu echt aan de gang moet komt er wat tussen of ik vind iets anders leuker om te doen. Het is echt te erg, vooral omdat ik tegenwoordig minder tijd heb omdat ik meer werk. Nou ja, het is niet anders. Het komt goed of het komt niet goed. Ik zie het wel. Inspiratie laat zich niet afdwingen.

Ik heb nog deze leuke kaart. Hier heb ik mijn spinnenweb rondje op gebruikt en de leuke katjes van Yvonne Creations.



GEBRUIKT MATERIAAL:

Stickles Star Dust



2 opmerkingen:

  1. Dit is een hele leuke kaart! Enne....het is een hobby die je ontspanning moet geven ;-). groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart.Mooi spinnenweb en een leuk plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...