Mijn lieve volgers

maandag 17 oktober 2016

Verjaardagskaart: leuk borduurpatroon

Wat is wachten toch vervelend. Vooral als je eigenlijk weet dat je pakketten de laatste tijd net binnen de bezorgtijd geleverd worden. Kan ik dus tot 12:00 wachten. En waarop? Op kattenbrokjes en kattengrind. Maar mijn wraak is meteen zoek, want ik heb genoeg besteld om tot het einde van het jaar er mee door te kunnen, dus het is mega zwaar :D Wat gemeen van mij, om die arme pakket bezorger die nooit een steekkar mee heeft weer al die zware spullen te laten bezorgen. Ik zou me moeten schamen...... Doe ik dus niet. Moet hij voortaan maar op tijd komen als ik op mijn hobbyspullen zit te wachten.

Ik mocht mezelf een beetje troosten dat ik dit jaar niet naar de kreadoe ga, dus ik heb wat nieuwe spulletjes besteld. 1 daarvan is een opbergdoos van Joy! Crafts waar ik verbazingwekkend tevreden over ben. Ik had er altijd mijn twijfels over, maar nu ik hem heb ben ik super blij. Die magneetplaten die er bij horen zijn super sterk.

Maar goed, je komt vast om weer een kaart te bekijken en niet om mijn slappe gepraat te lezen hahaha.

Ik wil trouwens nog even kwijt dat ik het weer super leuk vond om de berichtjes te lezen en om te zien hoeveel bezoekers mijn blog opeens trok.

Ok, de kaart. Op het blog van het hobbyjournaal heeft Christien van den Akker weer een heel leuk borduurpatroon gedeeld. Ik vond hem zo leuk dat ik er meteen mee aan de slag ben gegaan. Ja en dan komt het moment met de vraag aan wie ga ik hem geven. Nou, ik heb bij deze kaart besloten dat niemand hem krijgt en ik heb hem lekker aan mijn kaartenslinger toegevoegd. Ik kon er gewoon geen afstand van doen.


Nog 68 dagen tot de kerst en ik heb nog 14 kerstkaarten te gaan. Gelukkig heb ik wat nieuwe mallen die ideaal zijn voor kerstkaarten, dus ik ga weer gauw aan de slag. Fijne dag verder.



1 opmerking:

  1. Prachtige kaart, Jackie.Heel mooi borduurpatroon en een leuk bijpassend plaatje.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...