Mijn lieve volgers

maandag 10 oktober 2016

Verjaardagskaart: Drieluikje

Ik stond onder de douche en na het plaatsten van het eerdere bericht had ik eigenlijk zo iets van nee ik wil het toch anders gaan doen. Had ik het toch bijna gehaald hahaha.

Ik heb de laatste tijd het idee dat ik het contact met mijn volgers een beetje verlies en dat vind ik jammer. Ook heb ik momenten gehad dat ik dacht ja dat is wat voor mijn blog en dan kon ik het voor mijn gevoel niet plaatsen omdat het geen blog bericht dag was. Klinkt vast heel raar.

Duuuuuuussss, nu ga ik ook weer voor het uiterste. Alles wat ik je wil laten zien doe ik dan ook meteen vandaag. 

Ik begin met een drieluikje. Hier heb ik voor het eerst het hertje gemaakt.



GEBRUIKT MATERIAAL:

Hotfix steentjes
Star Dust Stickles



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...