Mijn lieve volgers

maandag 10 oktober 2016

Niet te klein maken

Af en toe krijg ik wat feedback van vriendlief. Zo ook bij een kaart voor mijn tante die dit jaar 70 werd. Ik was bezig met een heel leuk borduurpatroon toen ik als opmerking kreeg dat ik nu natuurlijk niet mijn standaard maat kaart kon maken. Hij moest groot zijn. Toen was ik al over de helft van mijn borduurwerk en ik had een krappe deadline. Altijd leuk dat soort opmerkingen. Dus heb ik dit er van gemaakt.


Helaas kwam ik er op het moment dat de kaart af was achter dat ik geen cijfers snijmal had, anders had ik er nog 70 op willen plaatsen. Inmiddels is dit probleem opgelost hahaha.


GEBRUIKT MATERIAAL:

Borduurpatroon: Hobbydolls boekje 101, blz 16



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...