Mijn lieve volgers

donderdag 13 oktober 2016

Kerstkaart: Tilda with little Snowy

Ik heb deze stempel al eerder gebruikt, maar toen had ik hem gekregen van iemand. Ik vond hem toen zo ontzettend leuk dat ik hem zelf wou hebben. Helaas is hij in Nederland alleen niet te krijgen. Ik heb me helemaal suf gezocht en nergens te vinden. Toen dacht ik er over om dan maar op de KreaDoe te gaan kijken of ik hem daar kon vinden, maar ik ga dit jaar niet heen wegens het gebrek aan een volle portemonnee.
Dus toen ben ik maar naar de Magnolia site zelf gegaan en moest ik even uit vogelen wat de ruilkoers was zodat ik niet in 1 keer een godsvermogen kwijt zou zijn. Nou dat viel echt alles mee en hij was er ook nog eens super snel. Ik weet dus waar ik voortaan mijn Magnolia's vandaan ga halen.
En ja als je wat nieuws hebt wil je er natuurlijk gelijk mee spelen.
Ook op deze kaart heb ik kwastjes gedaan en een bedeltje er bij.
Ik had alleen wel een groot probleem bij het inkleuren van deze Magnolia. Mijn huidskleur potlood is blijkbaar een keer gevallen, want ik wou hem slijpen en zijn punt kon ik er elke keer zo uit trekken. Nou ben ik niet zo'n fan van het versturen van potloden via de post, dus nu ga ik maar kijken of Faber Castell wat is. Dat is het enige merk wat hier in de boekenwinkel te verkrijgen is.


Op het moment dat ik deze kaart aan het maken was was dit mijn uitzicht. Heerlijk hobbyweer.


Mocht je nog meer kerstkaarten willen zien kan je altijd even langsgaan bij 52 weeks to christmas.


GEBRUIKT MATERIAAL:

Hotfix steentjes
Derwent potloden
Stickles Star Dust
Kopjes voor de kwastjes komen bij EBbies vandaan






9 opmerkingen:

  1. Heerlijk om met dit weer te hobbyen. Mooie kaart is dit! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart en een mooie Magnoliaatje! Leuk om gelijk aan de slag te gaan met iets nieuws, lees het meer deze week!! Bedankt dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Jacquelien. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een lief kaartje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje en super hobbysfeer met dat uitzicht !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kerstkaartje Jacquelien!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een heel mooi kerstkaartje Jacqueline...heel lief Tildaatje erop en die heb je wek heel erg mooi ingekleurd ook...en wat zie ik ...regende het bij jullie vandaag?? hier in zuid west brabant niet hoor...alleen een hele koude wind waaide er....

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee dit weer was niet Donderdag, ik had veel regen toen ik bezig was met de kerstkaart. Volgens mij was het op een Zondag of zo, geen idee meer. Hier is ook voornamelijk veel koude wind en grijze wolken.

      Verwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...