Mijn lieve volgers

maandag 10 oktober 2016

Kerstkaart: Een lang gekoesterd idee eindelijk kunnen maken

Ik heb twee periodes in mijn hobby. De periode voor en de periode na het aanschaffen van mijn Cuttlebug. Toen ik de stansmachine ontdekte ging er een hele nieuwe wereld voor me open. Op dat moment was ik nog wat zoekende, want ik wist niet precies waar ik mijn info en inspiratie vandaan kon halen. Dus als ik een mal zag die ik leuk vond en het had een klein prijsje dan kocht ik hem ook gewoon. Ook dacht ik er niet bij na of ik er al meerdere ideetjes voor had hoe ik hem zou gebruiken. Dat heeft er toe geleid dat ik op een gegeven moment meer dan de helft van mijn mallen eigenlijk niet gebruikte.
Gelukkig is dit inmiddels wel anders en denk ik er nu wat langer over na. Zo zag ik deze grote kerstboom regelmatig voorbij komen en vond ik hem wel leuk, maar nog niet leuk genoeg. Maar hij begon me in te pakken en uiteindelijk wou ik hem toch echt wel hebben. 
Dit idee van de kaart was 1 van de eerste waardoor ik hem wou hebben.



GEBRUIKT MATERIAAL:

Derwent potloden






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...