Mijn lieve volgers

maandag 10 oktober 2016

Even een vraag

Het afgelopen jaar heb ik steeds op vaste dagen in de maand een bericht geplaatst en ik vraag me af hoe je dat bevalt.

Ik heb net uit zitten rekenen dat ik volgens mijn lijstje 28 verjaardagskaarten maak en dan nog 30 kerstkaarten en de andere feestdagen plaatste ik altijd op de dag zelf.

Doordat ik nu maar 1 gewone kaart en 1 kerstkaart in de maand plaatste heb ik nu een voorraadje van wat ik je kan laten zien en zou ik voor volgend jaar elke week een kaart kunnen laten zien.

Nou ben ik alleen nieuwsgierig of je het schema leuk vind en je het dus leuk vind om precies te weten wanneer ik iets plaats of dat je het leuker vind wanneer ik iets plaats wanneer ik daar zin in heb zodat je een soort van verrast word, maar het ook voor kan komen dat je een tijdje niks van me ziet.

Laat het maar weten, ik sta open voor ideeen.


1 opmerking:

  1. Altijd leuk om mooie dingen te zien dus plaats lekker watje wilt.
    Freubelgroetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...