Mijn lieve volgers

maandag 10 oktober 2016

Een mannenkaart voor een onbekende man

Dit was voor het eerst dat vriendlief vrijwillig mee ging naar de hobbywinkel. Hij wou namelijk dat ik een kaart voor zijn baas zou maken. Ik had hem maar 1 keer ontmoet en wist dus echt niet wat ik moest maken. Hij is helemaal gek op motorcross, wij gingen op zoek naar een plaatje daarvan. Verder heeft mijn vriend even zitten neuzen tussen mijn oude kaarten en besloten dat ik een eerder gebruikt patroon moest gebruiken.
Ik vond het wel weer heel leuk om dit patroon weer te gebruiken.



GEBRUIKT MATERIAAL:

Hotfix steentjes



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...