Mijn lieve volgers

maandag 10 oktober 2016

Een heel apart kaart model

Ik zit op Facebook bij een groep genaamd  Be Challenged. Hier komt aan het begin van de maand een patroon op te staan die je kan gebruiken. De enige voorwaarde van deze groep is dat je 1 keer in de 3 maanden mee doet. Heb je dus 2 maanden gaan kaart in geleverd, dan moet je de 3e maand een kaart maken met dat patroon anders word je er uit gezet. Dit was mijn 3e maand. Gelukkig wist ik al vrij gauw wat ik er van wou maken en kreeg ik zeer veel complimentjes. Kijk, daar doe ik het voor hahaha.






GEBRUIKT MATERIAAL:

Hotfix steentjes
Derwent potloden


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...