Mijn lieve volgers

donderdag 4 augustus 2016

Kerstkaart: Drieluik met borduursel

Heerlijk vakantie. Was ik ook zeker wel aan toe. Kon ik eindelijk aan de slag met mijn kerstkaarten, want mijn voorraad was helemaal op. Ik wou ook echt aan de slag, want ik heb zo veel leuke nieuwe dingen dat ik alleen niet wist waar ik zou beginnen hahaha. Het begon met de nieuwe snijmal van Marianne Design.


Hier had ik alleen een probleem mee. Ik vond dat hij niet mooi uitgesneden werd door mijn Cuttlebug. Dus toen werd het dilemma of ik die zou verkopen zodat ik geld had voor een A4 stansmachine en toen werd de vraag nog welke machine het zou worden. Gelukkig kwam er snel een oplossing via mijn tante, die koopt mijn telefoon over zodra ik een nieuwe mag en nu ben ik de trotse bezitter van een Big Shot Plus. Daar hebben we beiden profijt van.

Gister ben ik begonnen aan mijn eerste kijkdoos kaart, maar er zullen er vast meer volgen. Degene die ik nu aan het maken ben word in een herfst thema, want als ik naar buiten kijk lijkt het daar aardig op.

Dan nu de kerstkaart voor deze maand. Ik wou een klassieke kerstkaart maken. Daar was het drieluik patroon van Dutch Doobadoo zeer geschikt voor. Ik heb het borduurpatroon uit het Hobbydolls boekje nummer 103 gehaald van blz 12.


Ik ben door mijn feestdagentips heen. Ik weet niks te bedenken. Dus daar stop ik ook mee. Ik ga heerlijk genieten van mijn vakantie. 


GEBRUIKT MATERIAAL:

Hotfix steentjes
Stickles Star Dust



3 opmerkingen:

  1. Prachtig is deze drieluik Jacqueline...zo fijntjes...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi drieluik,Jacqueline.Heel mooi borduurtje.Succes met je nieuwe stansmachine.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...