Mijn lieve volgers

maandag 18 juli 2016

Verhuiskaart: Nog niet echt mijn ding

Naast mannenkaarten vind ik verhuiskaarten ook nog wat moeilijk. Ik heb altijd hele leuke ideetjes en als ik ze dan werkelijkheid wil laten worden dan is het het toch net niet. Bij deze kaart is het wel aardig geworden wat ik voor ogen had, al moest ik hier nog wel wat wennen aan mijn nieuwe lijm. Ik merkte dat ik teveel gebruikte. Ach alle nieuwe dingen zijn wennen denk ik.
Deze verhuiskaart was voor de sponsor van de kleine spinnetjes die ik vorig jaar gekregen heb. Die zou ik voor de Halloween kaarten gebruiken, maar die heb ik vorig jaar niet gemaakt. Maar die spinnetjes kreeg ik alleen als ik ze ook op een kaart voor haar zou gebruiken, dus toen ik hoorde dat ze gingen verhuizen wist ik meteen dat er een spinnetje op moest. 



Ik heb vandaag besloten dat ik geen boeken en film tips meer neer ga zetten. Ik ga me hier toch weer helemaal focussen op de hobby.

Leuk dat je weer bent komen kijken.


1 opmerking:

  1. Een hele mooie kaart! wat een enge spinnen, brrr....groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...