Mijn lieve volgers

maandag 20 juni 2016

Verhuiskaart: Een keertje simpel gehouden ~ Filmadvies & Leesvoer: Little Women

Wij knutselaars zijn best wel verwend met wat er allemaal voor ons op de markt is. Zowel in Nederland als in het buitenland wat met een klik van de muis zo onderweg is naar ons. Ikzelf kan niet meer zonder mijn Cuttlebug. Maar ik heb in mijn omgeving knutselaars die (nog) geen stansmachine hebben. En voor 1 daarvan wou ik een verhuiskaart maken die zij zelf eventueel ook zou kunnen maken zonder dat ze een stansmachine nodig heeft. Dus ik heb hem wat eenvoudiger gehouden.


FILMADVIES:
&
LEESVOER:

Is het heel flauw als ik deze keer een twee in een doe? Het is niet dat ik niks weet te verzinnen, maar ik ben gewoon verliefd op zowel de film als het boek.
Vandaag wil ik graag onder de aandacht brengen:

Little Women - Louisa May Alcott

 

In het Nederlands heet dit boek Onder moeders vleugel. Het verhaal gaat over 4 zusjes die zich samen met hun moeder staande proberen te houden tijdens de afwezigheid van hun vader die in de oorlog mee vecht. De zusjes zijn zo totaal verschillend van elkaar dat ze elkaar niet altijd snappen en vooral Jo is de koppigste van de 4. De film is gewoon zo'n lekkere feel good movie en op sommige punten zeker een tranentrekker. Het boek heb ik zelf nog niet gelezen, maar ik heb sinds kort een wat beter leesbare versie van dit verhaal en hij staat op mijn to read in 2016 lijstje.


GEBRUIKT MATERIAAL:


2 opmerkingen:

  1. Mooie strakke kaart,Jacquelien.Leuk model en een enig plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...