Mijn lieve volgers

zaterdag 18 juni 2016

Papa dag

De verkoop van stropdassen, sokken en zakken drop is weer omhoog gegaan, want vaderdag komt er aan. Elk jaar weer die vraag wat je voor je vader moet halen. Maar wij kaartenmakers hebben een ander probleem. Wat voor kaart moeten we maken? Ik had er dit jaar eigenlijk niet zo'n probleem mee. Al snel had ik bedacht wat ik wou maken. Voor mijn schoonvader moest het iets leuks zijn waar de kleinkinderen ook mee konden spelen, dus heb ik een jungle kaart gemaakt met een los aapje die dus van de kaart afgehaald kon worden.


Voor mijn eigen vader wou ik iets met borduren doen, want dat had ik naar mijn idee nog niet eerder gedaan. En beestjes is altijd goed, dus heb ik er een vogel plaatje bij gedaan.


Aan de binnenkant staat ook happy father's day, maar mijn camera wou dat niet vastleggen.

Wat een mazzel heb je weer, maandag komt alweer de volgende kaart op mijn blog. Dus tot maandag en voor nu een fijn weekend.


GEBRUIKT MATERIAAL:

Borduurpatroon: Hobbydolls 101, blz 2




1 opmerking:

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...