Mijn lieve volgers

donderdag 2 juni 2016

Kerstkaart: Weer een blauwe

Ik heb geen idee waarom ik opeens alleen maar blauwe kerstkaarten gemaakt heb. Het was niet extreem koud toen ik ze maakte of zo. Misschien had ik daar het meeste karton van en viel het daarom op. Geen idee. Maar ik heb dus weer een blauwe kerstkaart voor je. En nee, weer geen kerstkaart gemaakt afgelopen maand. Niet best. Maar ik had een heel goed excuus, te veel verjaardagskaarten op het lijstje om te maken. Gelukkig heb ik in Augustus even wat minder verjaardagen, dus misschien dat het er dan toch maar even van moet komen, anders kan ik mezelf niet eens aan goede voornemens houden om kerstkaartenstress te voorkomen hahaha.


FEESTDAGENTIP:

Deze is wel even heel toepasselijk voor dit moment. Maak je je eigen kerstkaarten en wil je naar heel veel mensen een kerstkaart sturen? Bedenk dat eerst of ze wel allemaal een zelfgemaakte kaart waarderen. Dat ze ook echt door hebben hoe veel werk en tijd er in zitten en niet dat de kaart op een stapel met de andere gekregen kaarten beland en niet meer naar gekeken word. Dan kan je nog beter een goedkoop pakket kaarten er bij kopen en meer liefde stoppen in de kaarten die je wil maken en sturen naar de mensen die het wel waarderen. (Stiekem is deze niet van mij, maar ook een beetje van mijn tante.)

Mocht je wat inspiratie op willen doen of gewoon meer kerstkaarten willen zien ga dan even kijken bij 52 weeks to Christmas.


GEBRUIKT MATERIAAL:

Hotfix



5 opmerkingen:

  1. Mooi mooi mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart met een lief plaatje,Jacquelien.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schitterend kerstkaartje
    heel erg mooi gemaakt

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kerstkaart Jacqueline...heel mooi in deze kleurencombinatie en ook heeeeeele mooie stansjes gebruikt...
    TOPPIE!!!

    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kerstkaartje Jacquelien.
    Heel erg l=mooi in deze kleur.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...