Mijn lieve volgers

zondag 8 mei 2016

Moederdag

Het is weer de dag dat de moeders van Nederland even mogen uitslapen en dan van hun kroost (die nog thuis wonen en nog niet aan het puberen zijn) een ontbijtje op bed krijgen met een (zelf gemaakt) cadeau. Mocht het kroost al uitgevlogen zijn dan komen ze zeker op deze dag wel even aan waaien om even te laten zien dat moeders toch nog wel speciaal is hoor. 

Ook ik mag er vandaag aan geloven. Ik mag straks weer even bij schoonmoeders langs. De taak van het verwennen van mijn stiefmoeder laat ik lekker aan mijn kleine zusje over (Gemeen van me he?). Maar ik heb ook voor haar een kaart gemaakt. Het thee tasje is voor mijn schoonmoeder, want ja hoe wil je dit op gaan sturen? En de andere kaart is op de bus gegaan naar mijn stiefmoeder. 








GEBRUIKT MATERIAAL:

KAART 1:

Hotfix
Yvonne Creations CD10627



KAART 2:

Hotfix
Yvonne Creations CD10628




2 opmerkingen:

  1. Mooi geworden, Jacquelien.
    Fijne dag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie creaties,Jacquelien.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...