Mijn lieve volgers

donderdag 5 mei 2016

Kerstkaart: 2e van de serie

Allereerst wil ik jou, mijn trouwe volger even bedanken. Ik vind het altijd zo leuk om te zien hoeveel mensen er komen kijken als ik een nieuw bericht geplaatst heb, of je nou een reactie achter laat of niet. Ook wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten. Hopelijk heb je het nog lang naar je zin bij me :D

Elke week zit ik weer te bedenken dat ik misschien toch echt weer eens een kerstkaart moet maken om op schema te blijven. En elke keer komt het er weer niet van. Ik heb inmiddels wel wat patronen voor kaarten klaar, maar waar ik eerst dacht inspiratie te hebben is weg gevlogen. Gelukkig heb ik er nog een paar om aan je te laten zien, dus daar maak ik me nog niet druk om. Ach het komt vast wel goed......toch?

Vandaag wil ik je de tweede kaart van de easel serie laten zien. Zelfde kaart, ander plaatje. Niet veel over te vertellen. Schiet het bij jou wel al op met de kerstkaarten voorraad?


FEESTDAGENTIP:

Iemand verliezen is nooit leuk, maar de eerste feestdagen zonder die persoon door te moeten komen is nog moeilijker. Heel logisch dat je nergens zin in hebt, vooral niet in je vrienden en familie die steeds vragen hoe het met je gaat en bezorgd naar je kijken als ze denken dat je het niet ziet.
Maar ga door dat vooruitzicht niet jezelf in je huis opsluiten. Ga er uit. Zoek mensen op. Anonieme mensen, die niet weten van je verlies. Ga naar een evenement wat je leuk vind en maak contact. Maak een luchtig praatje, voel je niet schuldig als je moet lachen om iets leuks en leef verder. Dat zou degene die je verloren bent zeker willen, dat je verder leeft.


GEBRUIKT MATERIAAL:

Hotfix
Stickles



6 opmerkingen:

  1. Ook deze kaart is weer erg mooi geworden, Jacquelien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kerst-easelkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige easelkaart Jackie en wat
    prachtige mallen heb je geruikt zeg.
    Ik ga jouw volger worden , meteen !!
    Fijne dag en groetjes van Epie x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart Jackie!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart,Jackie.Mooi model.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. SCHITTEREND kersteasel kaartje Jacqueline...wat een mooie stans heb je toch gebruikt ...leent zich er prima voor...

    bedankt dat je meedoet met de challenge 52 WTC
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...