Mijn lieve volgers

donderdag 7 april 2016

Kerstkaart: Wit

Dit is nog een kerstkaart van vorig jaar. Voor dit jaar ben ik ook nog niet echt opgeschoten. Momenteel ben ik meer aan het lezen dan ik aan het hobbyen ben. Moet ook een keer kunnen natuurlijk, want ik heb nog zat kaarten op voorraad om te laten zien.

Voor vandaag heb ik deze witte kerstkaart uitgekozen. Dit was de speciale kaart van het jaar voor mijn tante. Ik was eerder een witte kerstkaart tegen gekomen op internet en met mijn eigen spullen heb ik er mijn eigen draai aan gegeven.


FEESTDAGENTIP:

Eerder gaf ik al de tip om te oefenen als je een lastig, nog niet eerder gemaakt gerecht wilt gaan maken. Wat je daarnaast ook nog kan doen is het voorgerecht en het toetje uitbesteden aan de gasten. Zo kan je je helemaal concentreren op het hoofdgerecht.

Wil je nog wat tips op doen voor kerstkaarten, ga dan even kijken bij 52 weeks to christmas.


GEBRUIKT MATERIAAL:

Stickles Star dust
Geleend hertje en slee


10 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Jackie ,
    Leuke dat je meedoet met de kerstkaarten dag WTC.
    Mooie witte popup kaart laat je zien zeg !
    Dankje wel voor jouw bijdrage . word meteen volger.
    Fijne dag van Epie (DT WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I have just joined your blog Jackie, This is one gorgeous card, love everything about it and very creative.xx
    {aNNie}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig deze winterse witte pop-up kaart Jacqueline...heel chique gemaakt..

    groetjes en nog een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie winterkaart,Jackie.Superleuk met het kalendertje erbij.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart zo helemaal in het wit!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi zo'n kerstkaart in het wit, Jacquelien!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi !
    Al dat wit, prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt Jackie!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi gedaan, helemaal in het wit! Prachtige kaart..
    Leuk dat je meedoet bij 52WTC!
    Kerst-groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind dat altijd zo knap een witte kaart! Heel mooi! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...