Mijn lieve volgers

donderdag 3 maart 2016

Kerstkaart: Liefelijk paar

Als ik naar buiten kijk zou ik haast denken dat we dichter bij de kerst zitten dan bij paas. Het zag gister avond wit hier. Ik wou al bijna mijn handschoenen aan gaan trekken om een sneeuwpop de bouwen. Helaas was daar alleen niet genoeg sneeuw voor hahaha.

Ik ben zo druk bezig met alle leuke nieuwe dingen die ik binnen heb gekregen de laatste tijd, waaronder mallen van Dutch Doobadoo, dat ik toch bijna vergeten was om je een kerstkaart te laten zien. Maar ik ben ruim op tijd. 

Dit is een kaart uit een serie van drie. Ik ga ze lekker 1 voor 1 laten zien, want anders ben ik zo door mijn voorraad heen hahaha. Ik blijf dit een hele leuke mal vinden en deze kleuren combi past zo leuk bij de plaatjes.



FEESTDAGENTIP:

Als ik naar Amerikaanse films en series kijk dan zie ik daar met de kerst altijd een boom met een hele lading cadeaus. Maar bij ons doen we eigenlijk niet aan cadeaus waardoor de voet van de kerstboom leeg blijft. Voor dit jaar wil ik dat eigenlijk anders aan pakken. Ik ga doosjes in verschillende maten verzamelen, mooi inpakpapier zoeken en gewoon lege doosjes inpakken. Want wie zegt dat de cadeaus onder de boom ook vol moeten zijn. Zo ziet de voet van de boom er niet meer zielig kaal uit en als je ze na de kerst op een veilige plek bewaard heb je er nog jaren plezier van.

Wil je nog meer kerstkaarten zien? Ga dan even langs 52 weeks to christmas.



GEBRUIKT MATERIAAL:

Stickles Star Dust
Hotfix steentjes


8 opmerkingen:

  1. Mooie mal en een pracht van een kaart, Jacquelien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje is het geworden, wat een mooi modelletje ook, bedankt voor het mee doen bij 52 WTC..groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi dit kerst easelkaartje Jacqueline...prachtige stansjes gebruikt...

    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een goed idee.....en je kaartje is prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart met een lief plaatje! Groetjes Sylvia DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart,Jacquelien.Mooie stans en een schattig plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw. Dat is echt een hele mooie en lieve kaart! Vooral het plaatje, zo schattig! :)

    Groetjes, 101

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...