Mijn lieve volgers

zondag 20 maart 2016

Happy Spring


Ik ben toch zo ontzettend verwend gister. Ik wou eigenlijk alleen naar de hobbywinkel om het ei van Dutch Doobadoo te halen en ja aangezien ik nog geen rijbewijs heb moest vriendlief even mee aangezien de hobbywinkel in een ander dorp is. 
Ze hebben daar zo ontzettend veel dat het even zoeken was naar het ei. Uiteindelijk bleek die gewoon op de toonbank te staan in een mandje. Want alle nieuwe producten worden eerst daar neer gezet. Daar viel mijn oog ook op de Swing Card die ik ook mee mocht nemen.  
Toevallig was degene van de winkel aan het stickeren en had ze de hertjes in haar handen van Marianne Design. Ook die mocht mee en aangezien vriendlief de aapjes toch wel zo cool vond gingen die ook mee naar huis. Dus ipv 1 ei mal had ik een vol tasje.


Ondanks dat de aapjes zo leuk zijn en ze volgens mij toch wel aardig de winkel uit vliegen aangezien ze steeds uitverkocht schijnen te zijn kon ik niet veel voorbeelden vinden op internet. De hertjes zijn toch wel degene die het meeste gebruikt worden samen met de feestvarkentjes.
Dus het was even hersenkrakend wat ik zou gaan maken. Ik wou het aapje zeker laten hangen aan iets en hij moest ook zeker de aandacht trekken. Uiteindelijk heb ik een spring kaartje gemaakt en is dit het resultaat.


Aangezien vandaag de eerste officiele lente dag is kon ik niet wachten om de kaart te laten zien. Ok, het lijkt er buiten niet echt op, maar we gaan de goeie kant weer op van de terrasjes en lekker buiten kunnen zitten momenten.

Ik ga verder met de volgende kaart en ik zie je morgen weer met het 3e maandag van de maand bericht.


GEBRUIKT MATERIAAL:






2 opmerkingen:

  1. Mooie mallen, Jacquelien, en meteen een erg leuke kaart ermee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart,Jacquelien.Mooie embossing.Het aapje hangt zo grappig aan de bomen.De hertjes zijn inderdaad heel schattig.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...