Mijn lieve volgers

zondag 27 maart 2016

Happy Easter

Wat zijn die pakketten van Joy! Craft leuk. Ik heb er inmiddels 2, die van Januari en die van Februari. Het eerste pakket is ook meteen mijn eerste kennismaking met Dutch Doobadoo en ik ben er helemaal weg van. Ik was eerst bang dat ik het heel moeilijk zou vinden om de patronen van de kaart zelf uit te moeten knippen, maar tot nu toe gaat het goed. Met dit eerste patroon heb ik twee paaskaarten gemaakt die ik je maar meteen ga laten zien. Ik heb ze al meer dan een jaar staan en ik stond te popelen om ze te laten zien. Maar dat zou natuurlijk niet leuk zijn, want dan bestaat het risico dat degene voor wie ze zijn ze ook te zien krijgen. 





Ik wens je een fijne paas.


GEBRUIKT MATERIAAL:

Hotfix steentjes



3 opmerkingen:

  1. Twee prachtige kaarten, Jacquelien.
    Jij ook fijne paasdagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje gemaakt Jacqueline met het leuke DDD modelletje...ook de details erop zijn erg mooi....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie creaties,Jacquelien.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...