Mijn lieve volgers

donderdag 4 februari 2016

Kerstkaart: Tilda with little snowy

Ik ben blij dat mijn haar in een fatsoenlijke staart kan, want de wind van de afgelopen dagen was niet normaal meer. Ik heb vannacht ook heel slecht geslapen omdat het opeens stil was buiten. 

Het was vanmorgen weer zo ver, geen beeld. Na inspectie bleek weer eens tandafdrukken op het snoer achter gelaten te zijn. Dit keer was het alleen zo erg dat de kat er doorheen geknaagd heeft. Dus weer een "nieuw" snoer aangesloten die ik nu eerst omwikkeld heb met tape. Vervolgens ook maar even de snoeren en de pc nog meer afgeschermd zodat er geen kattenkop meer bij kan. Er moet vanavond alleen nog even een plank op maat gezaagd worden en dan is het helemaal afgesloten. We worden er wel een beetje moedeloos van. Ik heb net haar gebit bekeken, maar ik kan niks zien waar ze last van zou kunnen hebben. Nou is Lisey altijd al een beetje raar geweest, want ze drinkt water uit de gieter die we gebruiken om haar waterbak te vullen en de waterbak staat naast de gieter.Gewoon een raar en inmiddels heel duur beest.

Ow jee! Feestdagentip. 

Het is alweer de eerste donderdag van de maand en dan krijg je van mij een kerstkaart en een feestdagentip. De kerstkaart heb ik al uitgezocht. Dat word deze schoonheid met Tilda met een klein sneeuwpopje in haar hand, ingekleurd met mijn Derwent potloden. Hier is ook het eerste kwastje wat ik gemaakt heb op verwerkt. Het borduurpatroon wat ik gebruikt heb is beschikbaar gesteld door Christien van den Akker op de faceboek groep Nieuwe borduurkaarten vrienden


FEESTDAGENTIP:

De feestdagen zijn de kans om je kookkunsten te showen, want dat zijn de dagen waar gezellig en uitgebreid gegeten word. Maar het kan ook heel veel stress opleveren. Want normaal gesproken maak je niet zo'n uitgebreide maaltijd. Mijn tip is om het jezelf niet te moeilijk te maken. Doe 1 pronkstuk en voor de rest dingen waar je al ervaring mee hebt. En oefen! Heb je nog nooit een lekkere braadstuk klaargemaakt? Oefen er dan in November al op. Als hij dan niet perfect is kan je er nog langer op oefen zodat je met de feestdagen geen stress hebt en als een ervaren kok overkomt.

Dat was het voor vandaag. Wil je nog meer kerstkaarten zien ga dan even langs bij 52 Weeks To Christmas waar week 5 alweer een feit is.


GEBRUIKT MATERIAAL:

Hotfix steentjes
Derwent potloden
Kapjes van EBbies
Stickles Star Dust
Hoekpons
Leren bandje van Xenos


6 opmerkingen:

  1. Erg leuke kerstkaart, Jacquelien. Gaaf ook dat kwastje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart zo met het borduurwerk en de kwastjes!
    Leuk dat je meedoet met 52WTC!

    Groetjes

    Rimmie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kerstkaartje Jacqueline..mooi borduurtje erop...
    en wat een ondeugende poes hebben jullie...hahaha leuk verhaal..

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kerstkaart,Jacqueline,Prachtig geborduurd.Superleuk kwastje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leukerd. en het kwastje die is gaaf! leuk dat je me bent gaan volgen.. en leuk dat je mee doet met mijn candy.. je hebt er ook een volger bij. groeten miranda k
    www.mirandamiep.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...