Mijn lieve volgers

donderdag 7 januari 2016

Kerstkaart: 1e Donderdag van Januari

First i like to thank everyone for the comments yesterday. It was fun to read. I'm thinking of joining WOYWW more often, so see you soon.

Hoi lieve blogbezoeker, een gelukkig nieuwjaar. Ik wil je heel erg bedanken voor het afgelopen jaar. Het was soms een beetje stil hier, maar dat was niet te merken aan de aantal blogvieuwers als ik dan wel weer iets plaatste. Daardoor ben ik wel tot het besluit gekomen dat ik wat meer regelmaat op mijn blog wil. Ok, ik ga het echt niet voor elkaar krijgen om elke week iets te plaatsen. Daar maak ik gewoon te kort kaarten voor, zeker in de eerste helft van het jaar. Daarom heb ik dus besloten om in ieder geval twee keer in de maand een kaart te plaatsen. De 1e Donderdag van de maand is voor een kerstkaart en de 3e Maandag van de maand is voor een gewone kaart. Daarnaast krijg je bij de kerstkaart een feestdag tip en bij de gewone kaart een film en boeken tip. Dus dan heb je meteen wat te lezen. Tuurlijk zal het nog wel gebeuren dat er tussendoor ook wat geplaatst word, want ik wil toch proberen wat meer met challenges mee te doen.Maar bind me daar maar niet aan vast :P

Heb je trouwens al gezien dat de blog een nieuw jasje heeft? Ik ben er best trots op, want het was een heel gevecht. Mocht er iets zijn wat niet lijkt te werken geef dan even een seintje dan kijk ik er naar.

Dan nu, de eerste Donderdag van Januari, dus een kerstkaart. Ben je ze al zat om te zien? Ik eigenlijk niet :D

Dit is er nog 1 van vorig jaar. Ik hoor je denken. Ja ik heb voor dit jaar ook al wat kerstkaarten af. Ik was voor deze kaart weer eens bezig met een iets oudere mal en ik had zowaar zon in huis toen ik hem op de foto zetten. Ow ja, wat ook nieuw is is de tekst op de foto. Ik weet niet of ik me gevlijd moet voelen of niet, maar ik kwam een kaart van mezelf tegen bij iemand die het liet lijken alsof ze het zelf had gemaakt. Dus gaan we de foto's maar een kenmerk mee geven.


Ik had een pakket van 10 mini kalenders gekocht in het begin van het jaar, want dat leek me zo leuk om te verwerken op een kaart. In November kwam ik er achter dat ik ze nog alle 10 had. Te veel spullen of gewoon niet mijn ding? Wie zal het zeggen.

FEESTDAGENTIP:

Elk jaar komen de kerstshows als paddenstoelen uit de grond gesprongen en de 1 is nog mooier dan de ander. Wat ze allemaal wel gemeen hebben zijn de prijzige spullen. Maar ik heb een tip voor je waardoor je helemaal niet zo veel uit hoeft te geven voor leuke kerstspullen. De dagen na kerst is er namelijk uitverkoop! Je moet er wel vroeg bij zijn, want de spullen gaan voor spotgoedkope prijzen weg. Dus ga na de kerst vroeg je bed uit en ga naar die leuke kerstshow om je spullen voor het volgende jaar voor een leuk prijsje te scoren.

Ik hoop dat je je vermaakt hebt met dit eerste kaart bericht van dit jaar en ik zie je in ieder geval de 3e Maandag van de maand.


GEKOPPELDE BLOGS:


GEBRUIKT MATERIAAL:

Hotfix steentjes
Knipvel van Yvonne Creations 03041/CD10556.



7 opmerkingen:

  1. Een prachtige easelkaart Jaqueline, heeeeel mooi gemaakt met prachtige kleuren mooie mal en een heel mooi plaatje, supersss!!
    Kom ook eens een kijkje nemen op mijn blog !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kerstkaartje is het geworden. Leuk dat je mee doet met de challenge van 52 WTC. groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi easelkaartje Jacqueline...prachtige vorm ook...en bedankt voor de tip...daar maak ik ook al jaren gebruik van...

    Bedankt voor je deelname

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie easelkaart,Jacqueline.Leuk plaatje en superleuk kalendertje erbij.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een pracht van ene kaart heb je gemaakt, Jacquelien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart en kalender in een. Leuk dat je volger bent geworden en ga jou ook volgen natuurlijk. Dank je wel. Groetjes sabine

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...