Mijn lieve volgers

donderdag 17 december 2015

Kerstkaart: NOG 7 DAGEN!!!

Ik zat net even op mijn blog te kijken en de aftelbanner voor de kerst zei dat er nog maar 7 DAGEN zijn tot de kerst aanwezig is. Als je mij had verteld dat het Maart is zou ik het ook geloven. Het is zo zacht buiten dat alles alweer gaat bloeien en de grond uit komt.
Het enige verschil is dat ik overal kerst spullen zie en al die kerstkaartjes in mijn bundels post zijn ook niet echt te negeren. Ow ja en er staat een doos met een kerstboom in mijn badkamer die nog in elkaar gezet moet worden. (Een kerstboom in de badkamer?) Ja, in de badkamer. Ik had hem mee naar boven genomen en op de eettafel gezet. Alleen Lisey nam dit wel heel letterlijk en kan niet van de boom afblijven zo lekker vind ze hem. Dus ik heb hem nu even in de enige kamer waar ze niet komt gezet aangezien ik waarschijnlijk pas maandag de kans zie om hem neer te zetten.
De kerstkaarten zijn dus weer volop aanwezig tijdens mijn werk en de ergernissen ook. GLITTERS! Vast heel leuk op de kaart, maar niet op mijn handen. Overal zitten glitters. Helaas gebeurd het nog wel eens dat een envelop niet goed dicht geplakt is en als daar dan net een glitterkaart in zit dan zit echt alles onder. Klein is fijn. Ja vast, maar niet voor een kerstkaart. Echt, ze zouden kleine kerstkaarten moeten verbieden. Ze ontglippen me regelmatig en een sticker er op plakken als de kaart verdwaald is is ook niet te doen. Maar ik snap ook niet waarom mensen kleine kaartjes willen versturen. Dan valt hij toch niet meer op als hij aangekomen is en tussen al die andere kaartjes geplaatst is?
Dit zal vast een terugkomende ergernis blijven zo lang ik voor de post werk.
Zo dat was mijn ei, nu op naar de kerstkaart. Want daar kom je natuurlijk voor. Vandaag krijg je er twee. Ik heb elk jaar een paar speciale kaarten en vandaag laat ik je de kaarten zien die ik voor mijn zusje en Carla gemaakt heb.
Volgens mij was het afgelopen zomer dat Carla een prijsje verloten voor de leukste groetjes uit kaart die ze binnen kreeg en daar had ik toen helaas geen tijd en inspiratie voor om er aan mee te doen. Maar ik had toen wel al meteen het idee om een kerstkaart te sturen, want Carla ken ik al een hele lange tijd, namelijk uit de Hyves tijd. En zij is volgens mij ook de enige die ik nog regelmatig bezoek om haar mooie creaties te bekijken. Dus ik wou iets speciaals maken.
Vorig jaar heb ik deze voor het eerst gemaakt en toen had ik nog geen ronde mallen en heb ik alles met de hand uit moeten knippen. Ik ben best trots op hoe ze er dit jaar uit zien.

Dit is de sneeuwpop van vorig jaar.



En dit zijn de sneeuwpoppen van dit jaar. Op de achterkant heb ik neer gezet:

Nu ben ik nog klein en fijn, 
maar als je me draait 
kom ik tot leven.



Ik ben inmiddels al bezig met wat kerstkaarten voor volgend jaar, want elk jaar heb ik een kaarten dip rond Het begin van het jaar. Dus ik heb nu zo iets van zo lang ik nog ideetjes heb moeten ze gemaakt worden. Anders zit ik volgend jaar weer met een hoop kaarten stress. Ik hoop dat je inmiddels klaar bent met je kerstkaarten en dat je lekker kan genieten van de kerstsfeer. Ik ga me weer klaar maken om me in de verzonden kerstkaarten te storten en wens je een fijne dag. Tot de volgende kaart.


Gebruikt materiaal:

Hotfix steentjes


Gekoppelde blog:

6 opmerkingen:

  1. Wat gaaf, Jacquelien. Super leuke sneeuwmannen heb je op deze manier gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi deze sneeuwpopjes Jaqueline...heel leuk modelletje is dat....en ik heb deze ooit ook eens gemaakt....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat zijn ze ontzettend leuk! prachtig! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Jackie wat ben ik blij dat deze prachtige sneeuwpop mijn huiskamertje mag sieren.
    Het moedelletje vind ik een heel origineel en leuk idee en 'k heb het al aan enkele bezoekers laten zien, die dan ook mijn mening delen.
    Nogmaals bedankt, 'k ben er heel blij mee.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke sneeuwpopjes,Joanne.Mooi gemaakt.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie sneeuwpopkaartjes Jaqueline. Top gedaan !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...