Mijn lieve volgers

donderdag 24 december 2015

Kerstkaart: Merry Christmas

Daar is hij weer, kerstkaarten Donderdag. Daarnaast is het vandaag ook nog eens het eerste deel van kerst, de gezellige kerstavond. Daar hebben we elke donderdag naar uit gekeken en nu is het eindelijk daar. 
Ik heb nog 1 kerstkaartje voor je voordat ik weer over ga op alleen de 1e Donderdag van de maand een kerstkaart. Zo wil ik voorkomen dat je een langere periode niets van me te zien krijg en naast de 1e Donderdag van de maand heb ik de 3e Maandag van de maand een gewone kaart voor je. Dus zo krijg je zeker twee keer per maand een kaart te zien van me. 
Een vriendin was hier een keer toen ik mijn knipvellen uit aan het zoeken was en toen zag ze een Pinguin voorbij komen. Die vond ze toch wel zoooo leuk en die wou zij dus op een kerstkaart. Aangezien hij niet op de post hoefde kon ik een mooie dikke kerstkaart maken en op een fb groepje was net een patroon van een mooie dikke kerstkaart. Dus die heb ik gemaakt en ze was er super blij mee.




Ik hoop dat je een gezellige kerst voor de boeg hebt en als je een minder gezellige kerst voor de boeg hebt moet je maar zo denken dat het voorbij is voor je het weet. Je kan dan altijd na gaan denken over kaarten die je wil gaan maken of over het veranderen van je hobbykamer of het opruimen er van.

Ik ga nog even een rondje post bezorgen voordat alles gaat gebeuren en wens je fijne dag. Tot de volgende kaart.


Gebruikt materiaal:

Plakparels


Gekoppelde blogs:

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart, Jacquelien.
    Jij ook fijne kerstdagen gewenst. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kerstkaart Jaqueline!! Hele warme en knusse kerstdagen!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart,Jacquelien.mooi model.Fijne Kerstdagen.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...