Mijn lieve volgers

donderdag 10 december 2015

Kerstkaart: Laatste kerstkaart voor dit jaar is klaar :D

Ja ja, de laatste kerstkaart van dit jaar is ook klaar. Ze zijn inmiddels zelfs al verstuurd en onderweg naar de ontvangers. Maar blijkbaar is er nu al vertraging bij PostNL, dus als je ze zelf nog moet sturen doe dat dan voor de 20e. Alleen dan bestaat er nog een kans dat ze voor de kerst nog bezorgd worden. Ok, genoeg werk praat hahaha.

Heb ik vorige week donderdag niet ook al een kerstkaart laten zien? Jazeker! Deze kaart wil ik mee laten doen met verschillende challenges, vandaar dat je het geluk hebt dat ik er deze week weer eentje laat zien.

Als eerste hebben ze bij Het hobbyjournaal zo'n leuk borduurpatroon, die kon ik gewoon niet laten schieten. Ook moest er iets op geplaatst worden van de Magical Winterlijn van Yvonne Creations. Ik vond hem super leuk om te maken en ik ben best wel trots op de kristalletjes. Die vind ik super leuk geworden.

Als tweede heb ik het thema van niet traditionele kerstkleuren er in verwerkt die gevraagd word bij Ons borduurkaartenblog.

En natuurlijk is het kerstkaarten donderdag en voor nog meer kerst plezier kan je weer kijken bij 52 Weeks To Christmas.

Daar komt hij dan, de laatste gemaakte kerstkaart voor dit jaar.


Eigenlijk ben ik best wel blij dat ik al klaar ben voor dit jaar en dat alles onderweg is, want zoals je misschien wel al weet van eerdere berichten ben ik postbezorgster en het is nu al gekkenhuis. Maar wel op een positieve manier. Ik vind het rond deze tijd super leuk om te zien dat er nog zo veel mensen kerstkaarten versturen. Dus daar werk ik dan graag wat langer voor op een dag en dan wil ik me geen zorgen hoeven te maken om mijn eigen kaarten.

Ik wil nog wat delen met je. Wij hebben (tot nu toe) geen kerstboom staan. Een paar jaar terug ben ik begonnen met een klein kerstdorpje in de kast met een standaard pakket van een paar huisjes, een kerk en wat poppetjes. Toen leek het me leuk om die uit te breiden en daar kwamen wat poppetjes van Typisch Hollands bij. Natuurlijk zat daar grote verschil in met mijn al bestaande poppetjes, dus ging ik op jacht naar iets leuks en voor een schappelijk prijsje van Typisch Hollands. Uiteraard heb ik weer de pech en het geluk dat vorig gestopt werd met de verkoop van dit merk bij tuincentra's. Dus ik heb een paar mooie dingen voor uitverkoopprijs. Gelukkig verkoopt Blokker dit jaar nog wel wat dingen van deze serie en heb ik hem dit jaar uit kunnen breiden met een van mijn opa en zijn vriendin gekregen schaatsvijver. Hij staat nu wat groter uitgestald op het dressoir.




Ik ga kerstkaartjes rond brengen. Een fijne dag en tot de volgende kaart.


Gekoppelde blogs:

13 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart, Jacquelien.
    Leuke foto's van je kerstdorp. Staat gezellig uitgestald zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtige kaart Jackie, mooi geborduurd met mooie plaatjes.
    Dank je weel voor het meedoen bij Ons borduurkaartenblog.
    Je kerstdorp is prachtig, wat zal het bij jullie gezellig zijn.
    Lieve groetje, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Jacky. Mooie kleuren. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaart! en wat een leuk tafereeltje heb je in huis! gezellig. ik ben druk bezig met de kerstkaarten schrijven...ook dat is een heel werk! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk gedaan met die diverse challenges op een kaart. Erg mooie kleuren en heel mooi geborduurd. Fijn dat je meedoet met 52WTC, zien wij hem ook. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi, sfeervol kaartje! En wat ziet het dorp er gezellig uit!
    Leuk dat je meedoet op het 52 Weeks Blog!
    Kerst-groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kerstkaartje Jacquelien!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig, een echte sprookjes kerst. Top gedaan Jaqueline
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kerstkaart,Jacquelien.Prachtig geborduurd.Wat een superleuk kerstdorpje op je dressoir.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit heb je weer heel mooi gemaakt, alsook het kaartje dat ik vandaag van jou mocht ontvangen.
    Hij heeft al een leuk plaatsje gekregen.
    Dankjewel Jackie.
    Mooi en gezellig kerstdorp.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Jacquelien
    Prachtig is je kaartje met dit mooie patroon en plaatje en wat een gezellig kerstdorp hebben jullie.
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge op ons Borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Jackie
    Wat een prachtige kerstkaart, mooi patroon ook.
    Bedankt voor je deelname bij Ons Borduurkaartenblog.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...