Mijn lieve volgers

maandag 9 november 2015

Verjaardagskaart: Let there be music

*HA-HA-HATSJOE*

Goedemorgen, hier is de verkoudheid geland. Vanaf zaterdag avond voelde ik me al raar en vanaf vanmorgen heb ik waterige ogen, nies ik aan 1 stuk door en heb ik constant een loopneus. Ik denk dat ik daar straks maar wat in stop, ademen is toch overbodig. Gelukkig heb ik altijd een grote voorraad zakdoekjes in huis voor dit soort stille sluipmoordenaars, dus dat zit wel goed. Dan ga ik vandaag maar een beetje proberen te hobbyen en flink wat thee drinken. Wie weet helpt het.

Gelukkig is het via het internet niet besmettelijk, dus kan ik je toch een kaart laten zien zonder dat jij het ook krijgt.

Vandaag laat ik je een muzikale kaart zien. Ik ben wat aan het spelen geweest met mallen die ik bijna nooit gebruik en dit is het resultaat.


Ik wens je een fijne dag en tot de volgende kaart.


Gebruikt materiaal:


2 opmerkingen:

  1. oei...vervelend dat je zo verkouden bent! veel beterschap! wat een leuke kaart zeg. Knap hoe je de stansjes hebt gecombineerd! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie,stijlvolle kaart,Jacquelien.Beterschap met je verkoudheid.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...