Mijn lieve volgers

maandag 23 november 2015

Verjaardagskaart: Kleine Winnie

Hier ben ik weer met een kaartje. Tijdje terug, ik weet het. Maar ik had even geen zin, tijd of beschikbaarheid tot de pc om te bloggen. Nou zat ik net de foto's van mijn camera op de pc te zetten en heel stiekem hoopte de verjaardagskaarten zich toch weer op. Kerstkaarten is nog steeds het verhaal dat ik ze nog niet kan laten zien ivm bloglezers, dus daar moet je nog even op wachten.

Voor vandaag heb ik dit kleine schattige ronde kaartje uitgekozen met een kleine Winnie de Poeh en Teigetje. De hartjes heb ik bewerkt met wat groene stickles. 



Ik ga eens kijken of ik vandaag nog wat kerstkaarten af krijg, want het komt nu toch wel erg snel in de buurt. Fijne dag en tot de volgende kaart.


Gebruikt materiaal:



5 opmerkingen:

  1. Mooie easelkaart,Jacquelien.Wat een schattige plaatjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie en lieve kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel lief dit easelkaartje Jaqueline....super schattig ...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuk en lief easelkaartje jaqueline, mooi gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...