Mijn lieve volgers

maandag 2 november 2015

Verjaardagskaart: Een roos ~ Filmadvies: Spectre ~ Leesvoer: Mobiel

*klop, klop*

Hallo, daar ben ik weer!

Het had weinig gescheeld of ik was er nog steeds niet. Het is dat ik me voor 1 keer eens flink kwaad gemaakt heb aan de telefoon dat ik nu gelukkig wel weer Wifi heb, want mijn modem en tv kastje hebben vertraging vanwege de vele aanvragen die mijn huidige internet provider opeens heeft. Daar zet ik alleen wel even mijn vraagtekens bij. Maar goed, na een heel kwaad gesprek mocht ik een modem ophalen en daar ben ik dus weer.

Het was me een maand wel zeg. Ik zag mijn internet bundel van mijn telefoon maar kleiner en kleiner worden. In het begin miste ik het internet niet zo, maar tegen het einde was het zowat ondragelijk. Er zijn ook geen nieuwe kaarten gemaakt in die periode. Ik kon gewoon niet op nieuwe ideeen komen.

Gelukkig is de inspiratie weer terug en net op tijd ook, ik moet nog 6 kerstkaarten maken.

Eerst maar eens een kaart laten zien, want daar kom je natuurlijk voor.


Vrij eenvoudig, maar toch leuk. Ja wat valt er nog meer over te zeggen. Niet veel dacht ik.

FILM ADVIES:

Ik ben vorige week naar de nieuwe James Bond film geweest en hij is weer meesterlijk. Mocht je nog twijfelen of je hem in de bios wilt zien, hij is zijn geld dubbel en dwars waard.


Een cryptische boodschap uit James Bond's verleden brengt hem op het pad van een sinistere organisatie die hij moet zien bloot te leggen. Terwijl M een politieke strijd voert over het voortbestaan van zijn inlichtingendienst, speurt 007 tussen al het bedrog door naar de verschrikkelijke waarheid achter 'SPECTRE’.

LEESVOER:

Ik ben laatst begonnen met het herlezen van Mobiel van Stephen King. Dit is het eerste King boek wat ik gelezen heb en het blijft hoog aan mijn lijstje staan van goeie boeken. Het is wel een echte horror, dus als je daar niet van houd dan is dit boek niets voor jou. En als je een dierenvriend bent is het begin van het boek ook niet al te leuk, want ja het is King en daar moet meestal iets met een dier gebeuren. 


Clayton Riddell is striptekenaar en heeft net een contract getekend waardoor zijn geldzorgen voorbij zijn. Maar dan merkt hij dat mensen op straat in rap tempo veranderen in krankzinnigen nadat ze hun mobieltje hebben gebruikt. Voor Clayton is het duidelijk: hij moet zijn vrouw en zoontje zien te bereiken voordat ook zij hun mobieltje gebruiken. Maar hoe? Want waarschuwen kan niet meer...

Nog ander halve maand voordat de kerstkaarten af zouden moeten zijn. Succes aan iedereen die net als mij de stress van de deadline voelt. Tot de volgende kaart.


Gebruikt materiaal:

Hotfix steentjes




3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart! Prachtig! Vervelend als je geen internet hebt en dan ook nog eens geen inspiratie, pfff! Succes met de kerstkaarten! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart,Jacquelien.Een heel mooi geheel.Fijn dat je weer internet hebt.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Jaqueline, je hebt mooi papier en mallen gebruikt en het plaatje maakt het alleen maar nog mooier!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...