Mijn lieve volgers

donderdag 5 november 2015

Kerstkaart: week 45

Ja ja daar ben ik weer met een kerstkaart. Alle kerstkaarten zijn bijna af, maar ik kan ze nog niet allemaal laten zien. Dit zijn namelijk kaarten voor mensen die op mijn blog komen. Maar geen nood, ik maak nog wel een paar extra kerstkaarten, want de stemming zit er nu zeker in. Nog 49 dagen te gaan tot kerst, dus we hebben nog even.

Dan nu de kaart van deze week. Dit is de laatste kaart die ik gemaakt had voor het niet meer bestaande project. Deze vond ik wel leuk om te maken.


Zoals je in mijn vorige bericht zag had ik daar een aanbeveling voor een film en een boekentip. Dit wil ik elke eerste maandag van de maand gaan doen. Ook wil ik elke eerste donderdag van de maand samen met de kerstkaart een kersttip geven. Dit worden alleen wel verschillende tips, want ik heb geen 12 kerstboeken gelezen hahaha.

Deze maand wil ik beginnen met een film.

FEESTDAGENTIP:


Hij is groen...hij is gemeen... en hij haat Kerstmis!

De Grinch is een groene, krenterige, onaardige griezel die buiten Whoville in een grot op een berg woont. Vanaf Mount Crumpit ziet hij hoe de Whos van Whoville druk in de weer zijn met de voorbereidingen voor Kerstmis. En de Grinch haat Kerstmis. Dus besluit hij er voor eens en voor altijd een stokje voor te steken door op Kerstavond alle cadeautjes en versieringen te stelen….. Maar dan gebeurt er iets waardoor de Grinch ontdekt dat de echte geest van Kerstmis veel dieper gaat dan slingers en speelgoed.


Een feel good movie met een moraal. Kerst draait niet om de cadeaus, het draait zelfs niet om het eten. Het draait om de warmte en liefde van de mensen met wie je de kerst doorbrengt. Elk jaar kijk ik hem minimaal 1 keer en zelfs als de kerst niet voor de deur staat. Want zeg nou zelf, van zo'n gezicht lig je toch altijd weer dubbel?

Dus de nieuwe plannen voor mijn blog voor volgend jaar zijn aan het vormen. Je zal elke maand dus zeker twee kaarten te zien krijgen van me en de daarbij behorende adviesen en tips. Ik zit over nog een paar nieuwe dingen na te denken, maar daar zie je vanzelf wel wat over verschijnen. Ik ga niet weer als voorgaande jaren mezelf ergens op storten en dat ik daarna toch ga twijfelen. Goed voornemen he? Gelukkig doe ik daar al helemaal niet aan hahaha. Ik ga weer aan de arbeid en wens je een fijne dag. Tot de volgende kaart.


Gebruikt materiaal:

Hotfix steentjes
Hobbydolls boekje 152, blz 5
Ronde hoekpons

Gekoppelde blogs:

9 opmerkingen:

  1. Een leuke gebordurrde kerstkaart!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Jackie ,
    Leuke kerstkaart zeg ,mooi borduurtje erop !!
    Veel leesplezier en dank voor je bijdraage aan 52 weeks...
    Liefs van Epie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart geworden met die mooie geborduurde lantaarn in de hoek, Jacquelien.
    En wat een leuk idee om kersttips te gaan geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi je kerstkaartje Jaqueline...en ik ben benieuwd naar je goede voornemens...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart,Jacquelien.Leuk plaatje en mooi geborduurd.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kerstkaart! Prachtig zo die geborduurde lantaarn! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterend kerstkaartje Jacquelien.....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie verfijnde kaart Jacquelien! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WAt een mooie kerstkaart is het geworden. Lastig als je kerstkaarten hebt voor mensen die je blog lezen. Je hebt er ook een prachtig borduurwerkje van gemaakt. Leuk dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...