Mijn lieve volgers

maandag 5 oktober 2015

Verjaardag: mini tuintje

Ik moet nog wat recht zetten. In het vorige bericht zei ik dat er 52 weken zijn, maar ik kreeg door dat er dit jaar 53 weken zijn. Dus nog een week extra voor dit jaar voorbij is.

Zo de herfst komt wel snel aangerold. Dit als de zoveelste ochtend dat ik wakker word en de buitenwereld verdwenen is. Ook de bladeren zijn begonnen aan hun jaarlijkse loslaat proces en je ruikt de herfst ook gewoon in de lucht hangen. Qua temperatuur is het ook aardig te merken. Ja de zon doet nog wel haar best, maar die koude ondertoon is wel al te merken.
Dit weer zorgt er wel voor dat ik me sneller opsluit in mijn hobbykamer, lekker warm met een lekkere mok thee en een hoofd vol inspiratie. Vooral dat laatste is goed hahaha.

De kaart van vandaag is een mini tuintje. Ik heb zelf het idee dat ik me daar nog wat meer in moet verdiepen, maar het is wel leuk geworden.


Door deze kaart ben ik wel op zoek gegaan naar een andere lijm, want degene die ik gebruikte had de nare eigenschap om te gaan vlekken op het karton. Ik werk liever ook niet met lijm, maar de laatste tijd hebben steeds meer kaarten dat blijkbaar nodig, want sommige uitgestanste mallen zijn ietsjes hol van binnen waardoor hij los laat als het vast zit met dubbelzijdige tape.

Ik ga weer verder met de volgende kaart zodat je niet te lang hoeft te wachten op de volgende. Dat hoef je toch nog niet, want voor donderdag heb ik alweer een kerstkaart klaar staan.

Fijne dag en tot de volgende kaart.


Gebruikt materiaal:

Poesje heb ik uitgestanst gekregen




4 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een leuk tafereel gemaakt! Knap gedaan. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart geworden,Jacquelien.Heel leuk tafereeltje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart Jaqueline, heel leuk gemaakt!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...