Mijn lieve volgers

maandag 12 oktober 2015

Opdracht: verjaardagskaart voor 60 jaar

Allereerst mijn excuus dat er afgelopen donderdag geen kerstkaart was. Ik had totaal mijn week niet. Hopelijk word het deze week beter.

De kaart die ik vandaag wil laten zien heb ik in opdracht van iemand gemaakt. Zij en haar zus worden deze maand 60 en ze wou een zelfgemaakte kaart hebben voor haar zus. Dus ben ik aan de slag gegaan voor haar. Ik vind het nog steeds best moeilijk om een kaart te maken voor iemand die ik niet ken, maar degene die hem gaat geven vind hem al leuk. Dus ik hoop dat hij in de smaak gaat vallen.



Momenteel ben ik bezig met een eekhoorn serie, dus daar ga ik weer snel mee verder. Kleed je warm vandaag, want we hebben vandaag alvast een voorproefje van de koude periode die er aan zit te komen. Blijf lekker warm en tot de volgende kaart.


Gebruikt materiaal:

Hotfix steentjes
Knipvel Le Suh



6 opmerkingen:

  1. Dat ziet er mooi uit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg mooi deze kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart,Jacquelien en een heel leuk model.Super afgewerkt en een lief poezenplaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi verjaardagskaartje Jacqueline....leuk modelletje ook....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige verjaardags kaart in een heel mooi model en mooie palltjes en accenten, top gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...