Mijn lieve volgers

donderdag 1 oktober 2015

Kerstkaart: Week 40, nog 12 weken te gaan

Allereerst wil ik even kwijt dat ik het ontzettend leuk vind dat mensen de moeite nemen om een reactie te plaatsen op mijn berichten. het verbaast me steeds weer als die mailtjes binnen komen dat er iets neer gezet is. Heel erg bedankt daarvoor, dat doet me echt goed. Vooral de berichtenstroom van vorige week was overweldigend :D

Nog 84 dagen en dan is het alweer kerst. Waar is al die tijd gebleven die we hadden aan het begin van het jaar? Ja die 84 dagen komen vooral voor de mensen die nog heel veel kerstkaarten moeten maken als heel weinig over. Ik heb net even mijn lijstje er bij gepakt en ik moet er nog ............ 5.

Dus ik denk dat ik wel kan zeggen dat de 52 weeks to Christmas blog me aardig geholpen heeft dit jaar om niet in de kerstkaarten stress te schieten. Van die 5 is het de bedoeling dat 3 er van iets specialer worden, dus daar heb ik nu alle tijd voor.

De kaart die ik je vandaag laat zien is nog een onderdeel van de niet doorgegane kerst uitdaging. Na deze had ik al het idee om er niet mee door te gaan, zo lastig vond ik hem. Maar het eind resultaat mag er zeker wezen, vind ik zelf hahaha.


Als ik na ga dat ik nog maar 3 jaar borduur op kaarten en ook niet eens zo heel vaak dan mag ik van mezelf toch echt wel zeggen dat ik toch best wel een beetje trots ben op mezelf.

Ik wens je een fijne dag en tot de volgende kaart.


Gekoppelde blog:


Gebruikt materiaal:

Hotfix steentjes
Stickles Star dust

8 opmerkingen:

  1. Je mag zeker heel trots zijn op dit resultaat! Het is een schitterende kaart geworden! En wat fijn dat je zo mooi op schema loopt met je kerstkaarten! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk bijpassend borduurtje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig geborduurd en een mooi passend plaatje erbij, mooi gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooie kaart, Jacquelien. Mag je zeker trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig geborduurde kaart,Jacquelien. Het plaatje past er ook zo mooi bij.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi is je kerstkaartje weer Jacqueline...prachtig borduurtje erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig geborduurde kerstkaartje heb je gemaakt Jackie - helemaal toppie gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuke kaart, en dit jaar heeft 53 weken haha dus nog 13 te gaan.
    Groetjes Janine DT-lid 52WTC
    http://janinescreaties.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...