Mijn lieve volgers

zondag 20 september 2015

Verjaardagskaart: Neutraal

Zondag avond, eindelijk rust na een enerverende week. Mijn hobbykast stond op instorten, dus ik moest iets nieuws. Na verschillende opties en beslissingen is het een soort van stellingkast geworden. We hebben hem alleen niet boven elkaar geplaatst, maar naast elkaar. Dus ik heb nu ook een soort van werkbank gemaakt. Alles staat weer op zijn plaats en de poesjes zijn ook blij met de nieuwe indeling. Ze liggen nu lekker naast me in hun mandjes te slapen.
Ik moest alleen wel een klein probleempje oplossen, ik had mijn snijmallen natuurlijk aan de deuren hangen van mijn kast op magneetvellen. Dus die vellen heb ik los gepeuterd en in een map gedaan in insteekhoesjes. Best zwaar die mallen bij elkaar hahaha. Maar ik ben tevreden over het resultaat, het blijft netjes zitten en is overzichtelijk.
Vanavond maar weer eens bezig geweest met de kerstkaarten, 1 Oktober komt rap dichterbij. Ondertussen aan het denken over een herfstkaart die ik voor mezelf wil maken, want ik bewaar eigenlijk nooit kaarten. Dus mijn hokje is best wel kaal. Daar mag wel wat kleur in.
Ook ben ik maar weer even wat series bij aan het kijken, want het nieuwe serie seizoen staat ook voor de deur. Ik ben echt zo benieuwd hoe het verder gaat in NCIS en of Bones wel verder gaat met.....nou ja, Bones.

Duuuuusssss, de rede waarom je hier bent. Een nieuwe kaart. Jeetje, het is kwart over 8 en het is donker buiten. Oeps, weer een afdwaling van gedachten. Het is weer zo'n dag.

Ok, de kaart. Ik heb hem simpel gehouden, sommige zouden zeggen dat het misschien iets te simpel is voor een verjaardagskaart. Maar ik vond het vogeltje zo leuk dat ik hem extra op wou laten vallen.


Ik ga weer gauw verder kijken naar de laatste aflevering van Gotham en wens je een fijne avond. Tot de volgende kaart.


Gebruikt materiaal:



5 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Jaqueline....en leuk dat je je hobbykamer opnieuw heb ingericht..

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi en stijlvol kaartje, Jacquelien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoezo simpel? Het lijkt me moeilijk om een kaart zo mooi rustig te houden! Dat is een hele kunst! Mooi gedaan!
    Leuk dat je hobbykamer weer naar je zin is! Geniet er maar van. en dat het 's avonds weer vroeger donker is...pfff, mij viel het gisteren ook erg op! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige verjaardagskaart met een heel mooi plaatje en prachtige stansjes. Mooi in wit!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart,Jacquelien.En inderdaad een leuk plaatje.Fijn dat de hobbykamer opnieuw is ingericht.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...