Mijn lieve volgers

zondag 13 september 2015

Verjaardagskaart: Bunny met bloempje

Dat was een goed begin van de dag zeg *not*. Onze drie katten slapen 's nachts in hun eigen kamer. Dit is ook mijn hobby en computer kamer. Ik had gister een nieuwe muis gekocht, want mijn vriend wou de muis van de pc op de laptop zodat hij zijn spelletje beter kon spelen die daar op staat. Maar ik had kunnen weten dat er iets fout zou gaan, want zodra ik wat nieuws heb wil Lisey het inwijden.
Elke ochtend is het hetzelfde ritueel. Ik kom uit bed, die de deur van de kattenkamer open zodat ze er uit kunnen, maak een broodje en pak een kop koffie en ga vervolgens achter de pc zitten om te kijken wat er allemaal gebeurd is toen ik op 1 oor lag. Vanmorgen ging het bijna hetzelfde, op het achter de pc gaan zitten na. Ik loop met mijn broodje en kop koffie naar mijn bureau en zie........dat Lisey een haarbal op mijn muis heeft gedeponeerd. Ik ben benieuwd welke functies er nu al uitgevallen zijn bij de nieuwe muis, want dit is ook gebeurd bij de vorige muis en toen deden de knopjes aan de zijkant het niet meer.

Maar goed, het bureau is ook weer schoongemaakt. Was de laatste tijd nog niet genoeg gebeurd. Zo leuk als die katten aan het verharen zijn, dan heb ik dubbel zoveel werk met alle haren en haarballen.

Genoeg over mijn ochtend leed. Ik heb een kaart voor je. Toen ik aan deze kaart begon was het eigenlijk de bedoeling dat het een andere kaart zou worden. Ik was namelijk een patroon na aan het maken, maar ik had niet goed gekeken. Maar ik vond het ook zonde om het karton dan zomaar weg te gooien, dus heb ik er een andere draai aan gegeven. Het is een verjaardagskaart voor mijn nichtje die volgens mij 7 word, dus dan mag het nog een schattig kaartje zijn. Ik heb er een lief konijntje bij geknipt en klaar was hij.


Ik ga maar eens proberen om mijn ochtend humeur te verdrijven, want we moeten straks op verjaardag en op kitten bezoek. Lisey probeert de hele ochtend al lief te doen, maar ik ben daar nog niet klaar voor. Ik weet het, het is een kat en ze kan er ook niks aan doen, maar ik snap niet waarom ze altijd haar haarballen ergens op wil leggen ipv gewoon op de grond. Van de week was mijn stoel ook al aan de beurt. *zucht*

Hopelijk is jou ochtend rustiger verlopen en heb je een fijne dag voor de boeg. Tot de volgende kaart.


Gebruikt materiaal:



6 opmerkingen:

  1. Oei... dat is heftig opstarten zo! Je kaart is erg leuk geworden, ook al wilde je iets anders maken. Leuke vorm! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super schattig kaartje, Jacquelien. Daar zal je nichtje blij mee zijn.
    Fijne zondag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh wat een mooi lief kaartje , en zo;n prachtig model. Top gedaan hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje voor je nichtje gemaakt Jaqueline....en ik wens je sterkte met je poezenfrustraties...hahaha...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi en lief kaartje voor je nichtje,Jacquelien.Schattig plaatje. Succes met de katten.. :).

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...