Mijn lieve volgers

donderdag 10 september 2015

Trouwdagkaart: Groen met wit

Ik keek vanmorgen naar buiten en ik kreeg spontaan een glimlach op mijn gezicht. Het zonnetje scheen en de dauw was nog goed te zien op het gras. Vogeltjes waren druk in de weer met het verzamelen van voedsel en de kat van verderop zat weer langs de kant van de weg in het gras op de volgende muis te azen. De bomen beginnen langzaam aan van groen over te gaan naar bruin/oranje/rood en hoe graag ik ook zou willen dat het niet zo was laten de spinnen zich steeds vaker zien. Ik ben dol op de herfst.
Ondanks dat ik het heerlijk vind om in de zomer lekker buiten te zitten is het dit jaar een zomer van uiterste geweest. Of het was herfst en vlogen de takken je om de oren of het was zo warm dat je smolt als je buiten zat. Echte zwoele zomer avonden hebben we niet echt gehad. Dus van mij mag die herfst wel komen.

Ik weet dat het donderdag is en dat het dan eigenlijk de dag voor een kerstkaart is, maar je moet nog even wachten tot 1 Oktober. Dan krijg je van mij tot aan de kerst elke week een kerstkaart (hoop ik).

Voor vandaag heb ik wederom een kaart voor een trouwdag voor je. Een tijdje terug liet ik zien dat het hart ook op een kerstkaart gebruikt kan worden, maar daarvoor had ik hem gebruikt voor deze kaart.


Ik ga me klaar maken voor weer een dagje arbeid wat vandaag geen straf is met dit mooie weer. Ik wens je een fijne dag en tot de volgende kaart.

Dank je wel Will voor de tip, ik heb hem bij de challenge gezet :D


Gekoppelde blogs:

Cards2Create Challenge 26: Witte kaart met 1 andere kleur

Gebruikt materiaal:

Plakparels


11 opmerkingen:

  1. Hele bijzondere trouwkaart!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke trouwkaart Jacqueline...prachtig gedaan met dat licht groene hart erachter en daarbij die mooie swirls en bloemen een schitterend gehhel
    groetjes en nog een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, Jacquelien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie stijlvolle trouwkaart,Jacqueline.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige stijlvolle trouwkaart heb je gemaakt Jacqueline - supermooi gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jaqueline, een prachtige serene huwelijkskaart, heel mooi gemaakt. Ik wil je even laten weten dat je met deze kaart mee mag doen met de challenge van Cards2Create, daar word gevraagd om een witte kaart met 1 andere kleur.
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zie dat je hem mee hebt laten doen, keileuk hoor en veel succes met de challenge!!
      xx Wilma DT

      Verwijderen
    2. Ik zie dat je hem mee hebt laten doen, keileuk hoor en veel succes met de challenge!!
      xx Wilma DT

      Verwijderen
  8. An elegant card Jackie, I like the design and the soft colours
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooie kaart leuk dat je meedoet met de challenge bij Cards2Create, maar wil je wel ook het log plaatsen? Zie hiervoor het reglement,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...