Mijn lieve volgers

vrijdag 4 september 2015

Trouwdagkaart: 50 jaar!

Ik zag dat ik een nieuwe volger er bij heb. Van harte welkom op mijn blog en ik hoop dat ik je kan inspireren.

Ik zat al langer met deze gedachten te spelen, maar vandaag toch maar even de knoop doorgehakt voor mezelf. Ik was bezig met mijn kaarten lijst waar ik alle verjaardagen, trouwdagen en de lijst met te verzenden kerstkaarten op heb staan. Naast mijn kerstkaartenlijst van 32 en groeiend heb ik ook zo'n 50 verjaardagen en nog aardig wat trouwdagen. De laatste maand had ik het idee dat het meer werk werd dan hobby. Dus heb ik besloten om me helemaal te richten op de kerstkaarten en niet meer voor iedereen een verjaardagskaart te maken. Kerstkaarten vind ik belangrijker, dat is toch de afsluiter van een jaar.

Gelukkig heb ik nog een paar kaarten voor je toto dat ik mijn kerstkaarten project van dit jaar aan je laat zien.

Vandaag heb ik een kaart die ik gemaakt heb voor mijn oom en tante die 50 jaar getrouwd zijn. Valt niet veel over te vertellen, dus hier komt hij.


Het witte achtergrondje achter het rode rondje had ik nog in mijn stansjesbak zitten. Volgens mij kwam hij zelfs nog van de hyves stansjes ruil groep, dus die had ik al best lang.

Ik ga me maar weer storm klaar maken om dit weer te trotseren voor mijn werk. Hopelijk hoef jij er niet op uit en kan je lekker warm binnen blijven. Fijne dag en tot de volgende kaart.



Gebruikt materiaal:

Roosjes boekenvoordeel
Happy Anniversary stempel
Billenpons boekenvoordeel



6 opmerkingen:

  1. wat een prachtige kaart! Ik ben benieuwd naar je kerstkaarten! soms moet je inderdaad een knoop doorhakken, knap dat je dat hebt gedaan! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Jacquelien,

    Mooie kaart geworden.Leuk afgewerkt met de bloemetjes.Het was inderdaad heel triest weer vandaag.Het heeft de hele dag geregend.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a gorgeous card, I like the design and the colours
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie trouwkaart !
    Mooie accentjes mooi geheel.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige huwelijkskaart jaqueline. Top gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...